Sunday 11 December 2011

out yaaa...



assalamualaikum... tengok poster kat atas...
cerita nie memeang best...mula-mula tengok kat poster nampak mcm  BORING....tapi bila tengok die punta actor and intro bapak best...Cerita ni mengisahkan beberapa couple membuat persediaan untuk menyambut tahun baru...tetapi setiap yang gembira mesti ada kesedihan..bak kata orang putih "every cloud have silver lightning".....lpas lyn cerita nie aku ngan member aku pegi makan kat food court...nama makanan yang aku makan ialah...*JENG.JENG.JENG. BAKED CHEESSY CHICKEN RICE..sedap... :), so scrumptious .... lpas tue baru aku balik.. best x terhingga.

THE DAY BEFORE GOING TO WATCHING MOVIES WITH MY FREIND...



aku pergi tengok happy feet 2 best....on the way aku nk gi cineplex member aku sakit so terpaksa aku yang bawak kereta... perghh susah bhaii...naseb baik selamat sebab x de polis buat peperiksaan..kalau x mampos aku...
lpas aku tengok movie.. aku and member aku gi karaoke..hahaha dengan suara yang x beberapa nak sedap...sampai cermin pon boleh pecah..hahahaha..then kitaorg makan dekat western cafe.....sdap aku  maka n lamb chop....

dah sekian sbb lappy low bye...

2 comments:

  1. wuish...bawakk kete tuh..ala kat sarawak boleyy la...semenjung mane bloeh :P

    ReplyDelete